• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Login

Estudios Pedagógicos
  • Current
  • Announcements
  • Archives
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Contact
  1. Home
  2. Archives
  3. No. 25 (1999)

Published: 1999-12-30

RESEARCHS

FINNISH STUDENTS’ APPROACHES TO LEARNING IN DIFFERENT EDUCATIONAL CONTEXTS

Gunilla Eklund-Myrskog

7-20

htm (Español (España)) pdf (Español (España))

Elementary education efficiency analysis by the stochastic frontier method of production: the case of the county of Talca

Sebastián Donoso D., Medardo Aguirre G., Claudia Espinoza B., Paola Manríquez G., Marisela Silva C.

21-49

htm (Español (España)) pdf (Español (España))

The affective dimension as basis for bringing physics teaching into context

Marilú Rioseco, Ricardo M. Romero

51-70

htm (Español (España)) pdf (Español (España))

ENSAYOS

Toward a new noology

Waldemar de Gregori

71-82

htm (Español (España)) pdf (Español (España))

Toward a greater permanency in the school system of the children in low-performance risk and of drop-out

Gladys Jadue

83-90

htm (Español (España)) pdf (Español (España))

Education for the democracy: international experiences inventory

Pedro Ignacio Leiva Neuenschwander

91-112

htm (Español (España)) pdf (Español (España))

Education for co-existence as part of the curriculum: proposals for participation in the classroom

Cruz Pérez Pérez

113-130

htm (Español (España)) pdf (Español (España))

Regular Thematic Issue

Convocatoria Número Regular Temático

Current Issue

Review Process

Proceso de revisión de Artículos

Authors

Índice por autoras y autores

Information for Evaluators

Información para Evaluadoras y Evaluadores

Nómina de Evaluadoras y Evaluadores

Indexations

 

 

Language

  • English
  • Español (España)

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

SCImago Journal Rank

SCImago Journal & Country Rank

Oficina de Publicación
Facultad de Filosofía y Humanidades
Universidad Austral de Chile
Casilla 142
Valdivia-Chile
Fono/Fax: (56-63) 2221952
eped@uach.cl

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.